Mycket pluggande = Inget liv.

Hejsan.

Sådär, nu har jag varit kass med uppdateringen igen.. hehe! 
Beror dock inte på lathet denna gången utan en massa massa plugg.

Kan väl börja berätta lite om helgen.. gick i skolan hela fredagen, sluta dock tidigt vilket var nice.
Stack hem, sen slappa jag av i några timmar tills jag sedan började duscha och fixa till min inför kvällen.

När det plötsligt bara började rinna för mitt öga? WTF!
Antog att jag hade fått smink in i det, men icke.. kom sedan fram att det var en vagel där.. usch&tvi!

Vid 7 tiden kom Johanna o hämta mig och mitt sjuka öga.. haha!
Därefter stack vi hem till Micke där han och Nemo var. :)
Satt där en stund och snacka lite skit och sen stack vi vidare hem till Jenna.

Där det var fullt ös, hehe! Drack lite där tills vi vänta på Jennifer och Strinnö.
Min kvinna, Jennifer Ekelund blev 20 så det blev presentutdelande och så innan vi drog vidare.

Vi hoppa sedan in i våra taxibilar och åkte vidare mot Jenny, som dessutom också fyllde 20! :D grattis!
Sen blev det party party där hemma natten lång... för vissa, dock inte för mig :(
Mitt öga blev värre och värre och dessutom fick jag feber så klockan tolv åkte jag hem.

Kom hem och ringde min älskling sen somna jag gott :)

& i lördags vaknade jag vid halv 9, ganska utvilad och pepp för träningsmatch! :)
Åkte in till samlingen vid 10 och träffa de nya laget.. hihi.

Lirade sedan träningensmatchen mot Uppåkra, och jag hann väl spela i ungefär 20 minuter och fick sedan gå av.
Åkte på en skada med min rygg,föll ner på marken o landa på ryggen så det gjorde FÖRJÄVLAONT!!!! :(

Anyway, jag gick in o la mig i omklädningsrummet och sen kom Mamma och hämta mig så åkte jag hem o vila.
Det var liksom inte nog med att mitt öga var totalt kaos, jag hade feber och sen detta.. nej usch! :(

Så hela lördagen spendera jag i min säng och bara tog det lugnt.. såg även Melodifestivalen med Mamma
I söndags, vakade jag då upp och hade otroligt ont i min rygg.. usch och tvi. :(
Värken sitter i skuldran och jag hoppas det blir bättre snart. :)

Under hela söndagen pluggade jag bara.. duktig som jag var, höhö.
Fanns inget annat roligt o göra så.. höhö!

& igår, måndag.. var jag i skolan hela dagen, hade min första tenta vilket faktiskt gick bra :)
Kändes jätteskönt.. så det var bara att tuta o köra.

Idag, tisdag har jag varit i skolan och gjort en ny tenta.. dock forts av det vi gjorde igår :)
Allt känns bra.. är ju pirrigt för alla resultat men dem får man veta om 6 veckor.. bara till o kämpa ;)

Annars ikväll har jag bara pluggat och åter pluggat, ny tenta imorgon och jag är URTRÖTT!
Tur att jag sticker till norge på fredag, hihi.

Aja, nu ska jag ner o ta en macka och lite oboy och snacka med Mamma.. vi hörs!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback