Lycklig.

Tjoho!

Idag har jag gått i skolan i nästan 2 timmar, wiho!!! haha :)
Fick skriva klart tentan och sen hade vi utvecklingsamtal ang vår praktik nästa vecka o så.

Därefter stack jag ner till förskolan som jag ska praktisera på och snacka lite :)
Sen åkte jag hem och käkade. 

När jag käkat o så, satte jag mig o plugga lite.. rätt skönt att ha lite mer koll nu :) 
Därefter tog jag mig en powernap, vilket har RIKTIGT nice! höhö!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite till o så.

Nu har jag precis börjat packa inför fredag, när jag sticker till Norge och då följer Johanna också med! :D
Ska bli skitmysigt att ha med henne, hihi. 
Men framförallt ska de bli mysigt att få träffa min älskling igen, SOM JAG SAKNAR!! ♥

Aja, nu ska jag föna mitt hår och sen hoppa i säng.. vi prekkas! ;) ( lite norska därja. )

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback