Byebye.

Tjingeling!

Sådär, nu var denna skolvecka också över.. jäkligt skönt! :)
Har varit gaaanska mycket plugg denna vecka med tentor hit och dit. 

Så på Måndag, börjar vi vår praktik och det ska bli jäkligt skönt! :D

Aja, nu är jag iallafall himma.. ska packa de sista och sen kasta mig in i duschen. 
Därefter fixa mig osv, sen hämta Johanna och därefter sticker vi! 

... to norway, wiho! :) Jäkligt skoj att Johanna ♥ följer med denna helgen, hihi!

Förresten, glömde ju uppdatera igår.. hände kanske inte så mycket, höhö.
Jag var i skolan, åt lunch med Mia och Anneli på entré, blev lite shopping o så.
Efter skolan stack jag o fixa naglarna och sen stack jag o Mamma upp till stan för mer shopping :)
Det var nog de hela, hehe!

Nu ska jag inte hålla på o dryga ner inlägget så jag avrundar här istället, vi hörs!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback