Tillbaka i Norge.

Halloo.

Nu är jag tillbaka i Norge och de känns jätteskönt! :) 

Kom hem vid 17 tiden igår, efter en riktigt seeg resa.
Först var bussen sen 20 minuter i Malmö och sen blev det bara ännu mer i Göteborg.
Så jag var hemma 1 timme senare än vad jag skulle varit! :( 

Men iallafall, Bernts syster Kathrine kom och hämtade mig och sen körde vi hem till Bernts föräldrar.
Vi bor ju här nu, tillfälligt bara dock! Berättar mer om det sen :) 

Anyway, så igår tog vi det bara lugnt.. :) Vi bytte julklappar och så och ni kan tro att jag blev jätteglad över mina! :)
Av Bernt fick jag en Gucciperfym samt ett presentkort på ett spa! :D
Och av hans föräldrar och Kathrine fick jag en jääättefin klänning från Vila, så nu är nyår klart! ;)
Och av Bernts farmor fick jag/vi kökssaker till hemmet.. så fint så!

Sedan kl 18 stack jag iväg på lägenhetsvisning med Bernt och hans mamma, Merete
Vi hade hittat en SUPERFIN lägenhet inne i stan till mig och Bernt. 

Och vi blev inte ALLS besvikna för FYFAN vad fin den var, verkligen oss..
Så igårkväll satt vi och räkna siffror och kom underfund med att vi kör på den! 

Så imorse ringde vi mäklaren och bestämde att Bernt skulle ner på banken idag och prata om lån! 
Nu får vi hålla alla tummar och tår mina kära vänner! Beslutet kommer efter nyår.......

& den största anledningen till att vi bestämt oss för att det har hänt så skumma saker utanför vårt hus ett bra tag nu.. 
Allt från att Bernt blivit hotad - killar som går runt med yxor utanför! :S wiiiierd!

Så nu ska vi därifrån helt enkelt!!

& igårkväll gick vi ut på en promenad med Kathrine och hennes kille Jon Övind! Treevligt :)
Hann även boka in en bowlingdag med dem och Bernts bror Lars Jörgen & hans fjälla Bente nästa vecka!

Kvällen avslutades i Bernts famn, ääälskar det!! medans vi såg på nya filmen The Karate Kid.
Sjukt jävla bra film alltså, verkligen stora rek till den! :)

& idag.. jag har faktiskt inte gjort något speciellt under dagen.. bara vilat :)

Bernt slutar inte förrens sent idag så jag får väl roa mig själv idag, haha! 

Gårdagens samt dagens kategori kommer upp senare.. 

Här nedan kommer en bild på vårt fina kök iallafall, somsagt.. håll alla tummar&tår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback