Lillejulafton.

Heeej!

Denna dagen har gått så HIMLA snabbt, herregud! :P 

Dagen började med att jag stack in till stan och blev klippt av Jennifer.
Blev supernöjd, tack igen snäckan! ♥ Kommer bild nedan!

Därefter mötte Mamma upp mig och vi gick lite rundor uppe i stan.
Sedan körde vi vidare och fixade dom sista julklapparna, så nu är allt klart! 
Det har tagit en jäääkla tid, menja.. skönt att allt är över nu iallafall :) 

& ikväll skulle jag ha haft uppesittarkväll med Caroline, Johanna & Jenny men planerna blev ändrade tills annandagen istället, blir lite bättre med tid och sådär då! :)

menmen.. och imorgon är det fan ta mig Julafton!!! :D Som jag längtar! 

Lär hinna med en snabb update innan jag drar till Vinslöv och hem till sösta mi. ♥

men ni får sova så gott mina vänner, dagens kategori kommer snart upp också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback