Idolträff.

Hejhej. 

Idag begav jag mig in till stan tillsammans med min syster, Malin som är på besök från Stockholm. 

Vi gick lite rundor och handla lite smått och gott och sedan stack jag vidare mot Entré och mötte Sofia

Vi gick lite rundor där också och sedan stack vi till träffen med min typ bloggidol Kenza som var på Entré idag! 

OMG, hon är typ ännu snyggare o verkligheten och verkade sjuuukt gullig! :) Riktigt rolig tjej! 

menmen.. därefter gick vi ytterliggare lite rundor och jag fick handlat både julklapp till Johanna & Bernt! :) 

Stack sedan hemåt och då kom Johanna ♥ till mig med lite godsaker och sedan såg vi på film. 
En av mina favoriter dessutom; When a man loves a women.. den är ALLTID lika bra!! :D

menmen.. nu ska jag nog ta o ta bort sminket och kasta mig till sängs! :) Gonatt gott folk!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback