HATA SJ!!

Ja, nu ikväll ringde Bernts mamma mig och berätta att Bernt var fast i Göteborg! 
EHM JAHA!? 

Så hon berättade att det inte gick några tåg från Göteborg förrens tidigast imorgon! :( 
EHM JAHA!? 

Efter många om och med, så kom Bernt på ett tåg ner mot Alvesta av alla ställen!
Så jag och Benny satte oss i bilen och körde 11 mil för att hämta Bernt där. 

SÅ NU, har vi äntligen fått tag i Bernt och nu är vi i bilen påväg hem igen! :D 

Vilken galen fredagkväll skulle jag vilja säga.. menmen! :)

Nu ska jag vara lite social känner jag.. ha en fin kväll mina vänner. 





Kommentarer
Postat av: malle

Vad skönt att han kom fram allafall. Men varför fastna han i göteborg puss

2010-12-11 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback