Fredagsmys med gutten min!

Hallåja! 

Idag har jag somsagt varit en tur i Sverige med Bernts föräldrar, Merete & Lars Erik samt hans syster Kathrine! :) Var jättemysigt att umgås med dom. 

Vi gick runt i lite affärer och handla lite julklappar och sedan massa julmat! 

Väl hemma var vi väl vid halv 6 ikväll och därefter gick jag ner till affären och handlade lite mat inför ikväll. 

& ikväll har vi käkat fläskfilé, potatisbåtar samt en god sallad! :) 

& nu har jag precis packat klart inför min resa till Malmö imorgon, skönt! 

Så nu ikväll ska jag bara passa på och mysa en himla massa med gutten min! ♥

Kathrine var här precis också och då fick jag lite julklappar från Bernts familj samt hans farmor! :) SÅ GULLIGT! 
Ska dock inte öppna dom förrens jag kommer hem till Norge igen den 28 :) 
Men jag gleder mig jääättemycket.. hehe! 

menmen.. nu ska jag avrunda här känner jag! Vi hörs imorgon :) 





Kommentarer
Postat av: malle

potatisbåtar syster vad är det för något hihi <3

2010-12-17 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback