En tur till stan.

Tjingeling! :)

Idag är det torsdag och snart är det helg, wiho!! 

Igår kom Johanna och Petra hit och såg grey's och mös, jättemysigt! 
skvaller skvaller skvaller.. 

Sedan såg jag film med min syster, vi såg den senaste saw filmen och det är den SISTA jag ser.. fyfan!! 

Idag dååå.. jag ska in till stan en tur nu, lite ärenden o göra :) 
Sedan ska jag träffa upp Sofia och sticka förbi entré en runda för att se Kenza som är där idag.. iih! 

Ikväll händer inget speciellt tror jag, ska nog bara ta det jävligt lugnt.. :) Kan va skönt ibland! 

menmen.. jag uppdaterar mer ikväll, ska ju skriva om Dag 2 i julschemat också! ;)

Ha en fin dag mina vänner och ta de lugnt i allt snökaos... :/ 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback