Dan före dan före dopparedan..

Tjenare!

Idag vaknade jag vid halv 12, nice och få sova lite! :) 

Sen idag har jag varit på Triangeln och Burlöv med Mamma, handlat lite till vet ni! 

& nu är jag hemma.. ska snart äta middag med la familia! :) 

Sedan ikväll ska jag träffa Johanna ♥ och byta julklappar, ska bli myyysigt. 

Jag bara längtar tills dom kommande dagarna.. ska bli så mysigt allting! :D 

Imorgon ska jag först till Jennifer och klippa mig och därefter blir det ytterliggare lite julklappsshopping med min fina Mamma.

menmen.. nu är det nog dags för lite mat iallafall, men vi hörs av lite senare!

& btw, jag kan inte låta bli men jag ÄLSKAR verkligen min nya kavaj! :)
Hittar inte min kamera så jag kan dessvärre inte fota.. menmen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback