Back in Norge!

Hejsan. 

Nu är jag hemma igen, i Norge! :) 

Igår firade vi Linus somsagt som fyller år idag, min stora fina kille! ♥

Släkten kom igår och vi åt och drack gott och sedan avslutades kvällen med att vi såg dansbandskampen, underbar kväll i princip! :)
Därefter så var vi ju bara tvugna till o se Sex and the city som gick på tv.. hehe! ;) 
T.om Benny och Bernt såg den.. höhö.. sånt gillas! ;) 

& idag, var vi först i kyrkan och såg när Moa hade sitt julspel där.. väldigt fint! :) 

Sedan stack vi hemåt och bara tog det lugnt innan jag & Bernt skulle resa hemåt klockan 15. 

Väl hemma var vi klockan 21 nu ikväll så nu sitter vi bara här i soffan och slappar, gott! :) 

Jag kom precis på att jag har ju glömt o berätta att jag blev gudmor i helgen!
Japp, ni hörde rätt! Till min syster och deras senaste tillökning, deras hund Molly! :D

Tack för en underbar helg syster med familj, ni är bäst! ♥

menmen.. nu ska jag faktiskt krypa upp i Bernts famn och avsluta kvällen där. 



Kommentarer
Postat av: Tess

tack för en myyyyysig helg!!

2010-12-13 @ 09:25:27
Postat av: pernilla

Det är vi som skall tacka. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback