8 December.

Dag 8 - Ett ögonblick

Jag har fått gå igenom många ögonblick här i mina 22 liv, men vissa har ju stannat kvar..

Ett speciellt ögonblick jag varit med om var när jag för första gången åkte Balder på Liseberg!

Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö, jag kände verkligen det.. fyfan, jag har aldrig varit så rädd, haha!

I kön upp till karusellen var jag både ivrig och nervös på samma gång.. det var liksom, allt eller inget! 

Jag har alltid varit en person som älskat allt vad karuseller heter, men den jävla karusellen åker jag ALDRIG igen!
Under tiden den pågick ville jag bara hoppa av, vilket var rätt omöjligt.. haha! 

Men när jag väl kom av den, så kände jag " fine, nu har jag gjort det!! " 
Men tro mina ord, jag kommer ALDRIG göra det igen.. inte ens om någon hade erbjudit mig pengar för det! 

Nej usch och pii, neeever! Klarar mig fint utan! :D 

Detta var ett ögonblick jag minns, kanske inte de mest intressanta menmen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback