7 December.

Dag 7 - Min bästa vän.

Ja, eftersom jag glömde uppdatera dagens kategori igårkväll så gör jag det nu istället :) 

Kategorin var då min bästa vän och jag har faktiskt väldigt många nära vänner men absolut bästa vänner! 

Det är Caroline, Johanna och Jennifer
Dom har varit mina bästa vänner nu i ca 5 års tid och det kommer dom alltid att vara! 

Det är dom som kan få min och skratta på min värsta dag helt enkelt! ♥

Jag har gått igenom så mycket med dom, tillsammans och var för sig och mer ska det bli! :D 

Caroline lärde jag känna genom våra ex, Jacob & Robin eftersom dom två var bästa vänner då. 
Det hela började med att jag och Caroline började snacka lite under en bortaresa med hockeyn 06 och därefter kunde vi helt enkelt inte släppa taget om varann! ♥
Det visade sig även senare att hon kände min bästa killkompis Micke väl, så det var genom honom nummer byttes ut osv! :D 

Sen den dagen vi träffades på bussen har vi näst intill träffats varje dag! 
Hon är min andra halva, det finns ingen på denna världskarta som ställer upp för mig så mycket som hon! 
Hon gör allt det omöjliga möjligt, hon är ängeln som lever, hon är helt enkelt världens bästa! 
Vi har gått igenom näst intill ALLT tillsammans om inte allt?! Tårar, skratt, svett, glädje, ångest.. ja allt typ!
Vårt citat är; I ur och skur, I Norge eller i Sverige, i med och motgång kommer vi alltid vara bästa vänner. ♥

Johanna, ja var ska jag göra ens!? 
Vi har varit vänner nu i 2 och och träffats ja varje dag mer eller mindre. 
Hon bor ca 5 minuter ifrån mig och det underlättar väldigt mycket för då hinner jag inte sakna henne så mycket. 
Ellerja, nu när jag inte bor i Oxie mer så saknar jag ju henne konstant men ändå! :) 

Vi har gått igenom minst lika mycket vi och vi lyckas alltid på något sätt vända det till de positiva! 
För det är helt enkelt SÅ pass bra vi är tillsammans! 
Ett av mina starkare minne med henne är Magaluf -09 då vi levde loppan till fyllo och inte brydde oss om någon annan än just oss själva, för det är ju vi som räknas.. Right?! :D 
Sedan alla resor till Norge hon gjort, alla galna fester och alla mysiga kvällar vi tillbringat.. allt har varit bäst! 
Vi är bäst, vår kombination är oslagbar och det finns ingen som kan göra mig så glad som du kan! ♥

Jennifer, henne har jag kännt allra längst.. vi blev bekanta typ redan när jag var 17 o hon var 15 då våra vänner brukade festa tillsammans och därefter flöt det bara på. 
Vi fick allt mer bättre kontakt och jag trivdes verkligen i hennes sällskap och vise versa, I hope!? :p 
Men så allt efter åren gick så utvecklades vi båda som människor men också vår vänskap, dock till det bättre! 
Vi lärde oss att växa med varandra, ge varandra ris och ros och framför allt ha KUL med varandra. 
Vår resa till Stockholm -08 kommer jag ALDRIG att glömma, det var en av dom roligaste helgerna jag haft i mitt liv!
Jag tror nog aldrig att jag har skrattat så mycket åt så himla mycket under 3 dagar som jag gjorde då! 
Allt från tunga och tjocka resväskor upp för 1000 trappor till att bli askalas på en halv flaska vin!!! 
Allt var helt galet, men fyfan vad kul vi hade! Somsagt, jag tror aldrig att jag har haft så roligt! 

Jennifer är en sån person som kan sprida glädje bara hon kommer in i ett rum, hon är en av dom finaste människorna jag någonsin har träffat och jag är väldigt lycklig som får chansen att ha henne i mitt liv! ♥

Ja, detta var väl de hela om mina bästa vänner.
Jag älskar er alla tre sjukligt mycket!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback