30 December.

Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Jaha, då var det sista inlägget för denna månaden kommen! :)

Ellerja, jag kanske hinner skriva imorgon också.. vem vet!

Hur som helst, detta inlägget handlar om ett sista ögonblick. 
Och vi kan väl köra enkelt så vi säger tolv slaget... 

Tolvslaget är väldigt speciellt för många människor, många vill fira det med någon familjemedlem, andra vill kanske fira det genom att pussa på den personen man älskar. 

För mig, handlar det om att vara bland människor som man bryr sig om..
Och jag är verkligen jätteglad att jag får chansen till det! :) 

Sen att jag även kan pussa på min älskling bara ett stort plus! :D hihi. 

Men detta var väl de jag hade och säga om det, haha! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback