28 December.

Dag 28 - Det här saknar jag.

Som alla vet så har jag flyttat till Norge och oavsett hur mycket jag trivs här så kommer det dagar då jag saknar Malmö. 
Men det är väl inte så konstigt ellerhur? Allt jag någonsin vetat finns ju där.. 

Men hur som helst så ångrar jag inte att jag flyttade hit, för det har gjort mig mycket starkare. 
Starkare som människa, som flickvän och som vän helt enkelt! 

Det finns inget förhållande som är perfekt i denna världen, alla förhållanden kan ha sina upp och nedgångar men när de kommer till kritan så trivs man bäst tillsammans med den man älskar ändå, för det är den personen man står närmst! ♥

Men det kommer dagar då man tänker " tillbaka " till tiden i Malmö..
Till vännerna, till min familj, till fotbollen och ja, till allt som funnits runt omkring mig i 22 års tid.

Men o andra sidan är jag jättelycklig som även funnit en sån fin kille som Bernt ♥

Men för att sammanfatta vad jag saknar så kan jag helhjärtat säga; Malmö.
En stad, ett lag, ett hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback