22 December.

Dag 22 - Det här upprör mig.

Det finns massor av saker som kan göra en arg, ledsen, besviken och sårad. 
Det finns även saker som kan hända så man sårar sig själv eller andra. 

Det värsta som finns och det som upprör mig mest, personligen är lögner, svek, falskhet och framför allt otrohet!
Att vara otrogen är det VÄRSTA man kan vara.. det är emot alla mina principer! 
Är man tillsammans med en person, är man det utav en anledning. 
Känner man att den anledningen inte finns längre så gör man slut på ett eller annat sätt. 

Lögner och svek är även i sig själva hemska saker.. många människor går igenom lögner varje dag.
Och det mina vänner, kan vara de värsta en människa ska behöva gå igenom. 

Nej usch och tvi, sånt vill vi inte veta om! :) 

Men ja, hur som helst så var iallafall detta saker som upprör mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback