21 December.

Dag 21 - Ett annat ögonblick.

Har redan skrivit en dag om ett speciellt ögonblick och nu är det meningen att jag ska komma på ännu ett.... Jaja, here we go!

Ett fint ögonblick jag varit med om var när jag tog examen tidigare i sommras. 
Jag tog en intensiv utbildning till att plugga till barnskötare och den skulle vara i ca 6 månader. 

Jag ville dock lyckas så jäkla mycket så jag satsade allt jag hade och till slut tog jag examen redan en månad tidigare än väntat. 
Jag var så himla glad, stolt, lycklig och ja, allt på en och samma gång! :D 

Betygen jag fick var klockrena och somsagt, jag var väldigt stolt över mig själv. 

Det kan man säga är ett ögonblick som jag alltid kommer att minnas :) Hehe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback