1:a December.

Tjoho! 

Idag är det den 1:a december och hur jävla sjukt är det inte?! Alltså, shit!
Detta året har verkligen bara rusat förbi.. man har ju knappt hunnit med o göra någonting, känns det som. 
Fast o andra sidan har man nog hunnit med ganska mycket ändå om jag tänker efter; 

Jag har pluggat och tagit examen.
Jag har flyttat till Norge. 
Jag har fått jobb i Norge. 

Det är ju ändå 3 rätt stora saker man hunnit med, ellerhur? :)

Men iallafall, idag ska jag in till stan och göra ett par ärenden.. fixa lite saker och sådär, mer säger jag inte! ;) 

& ikväll ska jag bara mysa med johanna, det är ju Onsdag vilket innebär att det är Grey's! ;) iih! 

Men somsagt, vi är redan inne på decembermånad och det är mindre än en månad kvar till julafton! CRAZY!

& julafton är verkligen en dag jag ser fram emot! :) Den ska firas hos min syster i år och det ska bli myys! 

menmen.. nu får jag väl ta o göra något här, vi hörs! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback