18 December.

18 - Min favoritfödelsedag.

Jag älskar ju ALLTID att fylla år, all eyes on me.. höhö! ;)

Men den absolut bästa födelsedagen måste ha varit den som var i år! :) 

Dagen började med att jag vakna upp brevid min älskling hemma hos min storasyster. 

Dagen tillbringades där hemma med honom och hennes familj, det blev massa mys o så. 
Sen att vädret var klockrent var bara ett plus kanten! ;) 

Sedan stack vi hem till mina föräldrar och firade lite där, fick presenter och så! :)

Sen på kvällen stack jag och Bernt till Lillatorg där jag träffade upp tjejerna på drinkar! 
Och massssor av drinkar blev det.. haha, kanske en eller 4 för många!? :D AJA! 

Därefter blev det lite förfest hos Paula och sedan slog i klackarna i taket på Etage! 

Somsagt, klockren födelsedag! :D Jag var öööverlycklig hela dagen och det har jag mina vänner och tacka för, samt min fina pojkvän! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback