Måååndag.

Hejhej.
Idag är det Måndag och det är en ny vecka.
I helgen hände det en del saker, roliga dock! :) 

I fredags var jag bara hemma med Bernt och såg film och mös, väldigt mysigt faktiskt ♥

Sedan i lördags städa jag under dagen och gjorde andra " sysslor " haha! 

& vid halv 7 tiden kom Kristine och hämtade mig sen körde vi och handla lite mat med oss till Christina.

Vi åt en god lasange med en blandad sallad samt baugetter! :D sjuukt gott! 

Sedan hann vi även se filmen Remember Me som var sinnesjukt bra!!

En kort stund därefter joinade även Edén oss.. väldigt mysigt! :) 

Vid halv 12 tiden fick jag och Kristine ett ryck och stack in till byn o mötte upp gänget :D Riktigt kul! 

Hitta även en laagom onykter Bernt... haha, så kul att få bevittna det :D höhö. 

& igår, gjorde vi faktiskt inget vettigt överhuvudtaget på hela dagen.. haha! 
Som plus i kanten åt vi faktiskt pizza också.. haha! :) 

Men idag, måndag.. så har jag städat, tvättat och även hunnit packa lite inför den möjliga resan till Skåne i helgen!?

menmen.. vi får se hur det blir med det.

Sen har jag även haft ett väldigt bra och nyttigt samtal med min storasyster idag!
Vad skulle jag gjort utan henne?! Hon är verkligen min idol, den personen jag ser upp till! ♥
Jag älskar dig Tess, du är världsbäst!! 

menmen.. nu ska jag hänga upp tvätten tror jag! Vi höres :)

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

älskar dig med!! och nu har du gjort så jag sitter o bölar! jävla unge!! <3 <3 <3

2010-09-11 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback