Den senaste veckan som har passerat.

Tjinegling igen! :) 

Denna senaste veckan har varit fullproppad så jag har knappt själv hunnit med.. hehe! 

Förra helgen kom somsagt Skåne på besök, dvs Paula, Johanna och Jennifer
Dom överraskade och kom tidigare än sagt på fredagskvällen och jag var såå glad att se dem! 

Vi satte oss och drack lite vin, lyssna på musik och snacka en massa.. så underbart! :) 
Sedan spelades det lite wii också, såklart! Och Jennifer ägde oss alla.. haha, nörd! 

Under lördagen så stack vi tjejer upp till stan och shoppa lite.. gjorde en heldag utav det :) 

Sedan stack vi hem o tog oss en powernap innan allt startade! ;) 

Jag stod för förfesten denna lördagen vilket betydde skåne vs norge! ;) 
Vi hade en underbart rolig kväll tillsammans.. norska tjejer och skånska tjejer! :D 

Sedan bar det mot byn och Budda för vi slog klackarna i taket hela natten lång! :D

I Söndags, vaknade alla upp mer eller mindre stenbakis.. usch och tvi! :D 

Så vi slappade bara igenom dagen fram tills eftermiddagen då tjejerna körde hemåt igen.. :( buuhuu!

Efter tjejerna åkt stack jag och Bernt ut till båten till hans föräldrar och åt pizza med dom samt hans bror och hans flickvän! :) Väldigt mysigt faktiskt.. hehe! 

Sedan passa vi även på att följa med hans bror Lars Jörgen och Bente på en tur längst vattnet i Norge på deras båt :D Såååå mysigt! 

När kvällen närma sig åkte jag och hjärtat hem och såg film och bara mös.. så mysigt :) 

& under veckan har jag hållt på o städa, tvätta samt planera inför Kreta som vi åker till på torsdag!!! :D 

I torsdags tog jag mitt pick och pack och stack ner till Skåne! :) En liten överraskning till min syster. ♥

Min fina syster blev opererad tidigare i veckan och hade alltså ingen aning om att jag var påväg ner till Skåne för o hälsa henne välkommen hem från sjukhuset.. :) ATT hon blev förvånad när jag stod utanför hennes ytterdörr! ;) 

Så torsdagen och fredagen tillbringade jag i Vinslöv hos min syster o hennes familj.. det var väldigt mysigt! ♥

Senare på fredagen när jag kommit hem så kom Johanna och Jenny och hämtade mig. :)
Sen körde vi o hyrde film och åkte hem till Jenny o möös! 

Vi stannade kvar där tills småtimmarna var slagna sedan körde vi hemåt :) 

& Igår, ( lördag ) tillbringade jag dagen med Johanna i stan då vi yra runt som två höns.. hehe! :) 

Sedan körde vi in till Hedbergs bil ( av alla ställen ! ) och såg Alexander Rybak uppträda!!! ;) 
My godness säger jag bara.. VILKEN MAN!! ;) hehe! Han var sååå jäkla grym!!! 

Och kvällen tillbringades hemma hos Petra med god mat och dryck för att fira hennes 20årsdag med party! :D 
Vilket var otroligt lyckat.. tack ännu en gång stumpan för en rolig kväll! :D 

& idaaag, har jag umgåts med mamma o pappa hela långa dagen.. så mysigt! 
Vi har varit på fika hos lite släktingar b.la och sedan varit en runda i stan :) 

Nu ikväll, har jag inte mått så bra så jag har bara tagit det allmänt lugnt :) 
Ska snart se en film tänkte jag.. hihi! :)

Imorgon, ska jag först in till stan och äta frukost med min bästa vän Caroline
Och sedan åker jag hem till Norge igen på eftermiddagen.. :) saknar faktiskt mitt hjärta!! 

Sen blir det lite möten o så på tisdag.. spääännande! :) 
Därefter städning, tvättning och packning inför Kreta på torsdag.. FYFAN vad jag lämgtar!!!! :D 

menmen.. nu har ni fått en liten update här va :) nu ska jag återgå till att göra ingenting alls ^^

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

haha det e min älskling det!

o Rybakk..... hallåååååå varför visste inte jag det!!!?????? surar

2010-08-18 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback