Back in norway.

Hallåja! 

Nu var man på plats hemma i Norge igen.. skönt! :) 

Kom redan igårkväll runt 9 tiden men då vart det massa mys o gos med mitt hjärta! ♥

Idag vaknade jag inte ens av att han åkte till jobb ( som jag vanligtvis brukar göra ) utan jag sov som en stock! 
Vaknade av mig själv runt halv 12 tiden.. hehe, så skönt att få sova ut lite :) 

Därefter åt jag min vanliga frukost; två knäckemackor samt en tallrik flingor! Gottigottgott :D 

Sedan fixade jag till mig lite och begav mig in till stan. 
Stack inom banken och skrev på lite papper samt tog foto till mitt leg! :) Skönt att ha fått det fixat nu. 
Så mitt kort ska va klart tills jag kommer hem från Kreta.. vilket är väldigt skönt!

På tal om Kreta så ska jag tillbringa denna kvällen till att tvätta och packa. 
Bernt är ändå iväg och tränar hockey så.. hehe! :) 

Jag kom precis på att jag glömde blogga igår ju, hehe! 
Glömde därav att berätta om min frukost med min bästa vän; Caroline! ♥
Mötte upp henne klockan 10 igårmorse och därefter gick vi bort mot Espresso House. 
Lyxa till det och åt en grillad macka med en kopp varm choklad.. mumma! :D 

Sedan gick jag ännu en födelsedagspresent av henne; Ett fotoalbum på vår vänskap! 
5 årig vänskap i bilder får mig att gråta floder!! Herregud så fint det var! TACK igen hjärtat! ♥

Annars då.. hm ja just det, igårkväll när jag kom hem berättade Bernt för mig att här hade tydligen stått något pshyko utanför vår ytterdörr med ett basebollträ igårförmiddag i typ 1,5 timme! :S 

Idioten hade först yrat runt hos grannarna i deras trädgårdar och sedan i vår! :S 
NU börjar det gå för långt alltså.. herregud! 
Så nu har jag och Bernt kommit överens om att oavsett om vi bara bott här i några månader så spelar det ingen roll.. varken han eller jag tänker bo såhär där det vandrar runt killar med basebollrack!! Det är helt siiick! 

Så nu har vi börjat kolla runt efter en ordentlig lägenhet istället! Suck alltså!
menmen.. nu ska jag tog ta itu med tvätten tror jag.. hoppas ni får en fin kväll! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback