Underbara Söndag.

Hejhopp!

Nu har denna helgen passerat och jäklar vad jag hunnit göra mycket :)
Har knappt varit hemma ju.. hehe, men det är så det ska va!

I fredags stack jag somsagt hem till Caroline på fin middag och fin dricka :D
Vi hade vårt girlimys med massa skvaller och sådär, som alltid ♥

Sedan vid 9 kanske drog vi upp till Lillatorg och in på Viktors där vi mötte upp Johanna och anslöt hennes
o på hennes after work.
Riktigt trevligt var det, och gratis sprit tackar vi aldrig nej till.. hehe!

Stötte även på Micke, Miche och Krille där.. mycket trevligt, ett tag sen man festa med dem ju! :)

Sedan även milooslynorna; Tina, Johanna och Måssen

På Viktors röjjde vi till stax efter 12, sen begav vi oss in till Chili och där slog vi klackarna i taket.
Hade riktigt kul där faktiskt, träffa som vanligt en massa man kände så kvällen i sig var helt perfekt! :D

Vid 2 landa jag hemma i min säng, trött men nöjd!
Kvällen må ha blivit kort men jag var ändå nööjd! :D

& igår, chillade jag mest under dagen och försökte bearbeta bort min bakfylla vilket jag lyckades med?! :D
Sedan duscha jag och samt fixa mig och begav mig hem till Jimmy som fyllde 22 :D

Vi snackade gamla minnen och sådär tills dem andra grabbarna anslöt vid 8 tiden :)

Sedan umgicks vi bara där hemma hela kvällen och såg självklart när Barca slog skiten ut Real!!

Vid 12 kände jag dock att jag var alldeles trött för att dra ut så jag åkte hem istället. :)
Drack massvis med vatten och somna gott.. hehe!

& idag, vaknade jag upp och var inte ett dugg bakis.. gyyytt!
Sen under denna söndagen har jag skådat nog årests bästa match!!

Rögle mötte Södertälje i avgörandet om RBK skulle stanna kvart i elitserien även detta året..
MEEEN, så blev icke fallet utan Rögle BK är nu tillbaka där dem hör hemma; I Allsvenskan!!
Nu kan äntligen Malmö få visa vem som bestämmer igen, vem som ientligen är storebror!

Härliga Söndag somsagt, jag njuter vartenda sekund! :D

Annars ikväll sker inte alldeles för mycket.. Imorgon ska jag först jobba 8-12 och sedan bege mig till Lund för ett möte med mina lärare och resten av min klass inför våra självstudier.. vad planerna består av osv :)

Menmen.. nu ska jag väl ta o hoppa in i en dusch och göra mig lite fräsch.. ha en fortsatt mysig söndag :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback