Såå happy!

Tjingeling!

Igår började dagen med att jag begav mig till skolan vid halv 9 tiden..
Då hade jag min intervju med 2 av mina lärare och en utbildningscoach.

Intervjun kunde inte gått bättre och jag är så himla glad!
Poängen som krävdes för att man skulle klara denna första delen av utbildningen var 400 och jag var uppe i 754.
Så jag var väldigt lättad och somsagt sjukligt glad! :D

Vi pratade om mina betyg samt omdömmen och kom underfund med att jag har 16 veckor kvar och sedan är jag färdig!
16 veckor ska bestå av självstudier, föreläsningar och studiebesök typ :)
Det är verkligen jättespännande så jag ska bara tuta och köra hela vägen!
Självstudierna börjar i Lund på Måndag så nu ska jag bara passa på o njuta av helgen :)

Igåreftermiddag stack jag in till tandläkaren en snabbis för att kolla upp min lösa tand.. som inte var lös? haha.
Aja, var där i 2 minuter och det kostade mig 400 :- vilket är HEEEELT sjukt!!

Sedan på kvällen lira jag vår sista träningsmatch mot Barrikaden och den slutade med vinst.. bra jobbat girls!

& idag har jag varit ledig från skolan pga alla intervjuer som skulle göras så det har varit hääärligt :D

Dessvärre kunde jag inte sova längre än till 9 :( Riktigt drygt nu när man äntligen är ledig.. menmen.

Idag har jag inte gjort ett piss utan bara njutit av min ledighet.. dock legat mycket i sängen pga min mensvärk :(
Menmen.. ikväll blir det andra bullar ;) Utgång för hela slanten.. wiho! ;)

Sen hem till min bästa vän Caroline ♥ senare och käka och dricka gott.. en liten uppladdning :D
Sedan bär det utåt.. skall även möta upp Johanna efter hennes afterwork så det kan nog bli treeevligt :D

menmen.. nu ska jag hoppa in i duschen och välja ut en het outfit inför kvällen :D vi hööörs!

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback