Pluggnörden Pernilla.

Tjaaa!

Idag har min dag bestått av plugg och åter plugg :)
Gjort klart 3 av 4 mål nu på den första kursen och det känns skitbra!
Eftersom hela kursen inte ska vara inlämnad förrens på Måndag så kan jag nog ta det lite lugnt nu. :)

Annars idag har det inte hänt så mycket.. har varit rätt slut efter suttit o pluggat i 6 timmar :p hehe!

Satt även o kolla i min kalender förut och herre min gud vad mycket det är som sker nu framöver..
Allt från grillfester till Ullared.. ;) Sånt gillas!
Men man känner att man lever iallafall! :D

Finns inte så värst mycket att berätta idag.. haha, korta små inlägg jag gör nu förtiden känner jag..
Men, inlägg som inlägg visst!? :D

Menmen.. morgondagens planer då.. ska tvätta och städa undan i huset tänkte jag..
Har varit själv nu i några dagar och huset ser inte okej ut!! haha :)

Sedan imorgonkväll är det fotbollsträning och förhoppningsvis suger jag inte då.. höhö!

Men.. nu säger jag godnatt och på återseende!

/ Lillanilla.


Kommentarer
Postat av: Jag

Hey. Jag har nyligen startat upp en lite annorlunda stil-blogg. Kika gärna in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback