Fullproppad dag.

Tjeeena!

Denna Måndagen har seriöst varit fullproppad från morgon till kväll, hehe!

Först hade jag en mindre föreläsning i skolan angående pedagogiskt ledarskap och sedan gick vi igenom vilka uppgifter till vardera ämne vi ska göra denna vecka.

Och duktig som jag är, så har jag bara ett mål på två frågor att göra eftersom jag klarat resten! :D Så skönt!

Efter vi varit i skolan stack jag och några kamrater in till malmö högskolans biblotek och låna lite böker. :)

Därefter åkte jag hem, la mig i trädgården och läste lite ur bökerna.. så himla skönt.
Nu är bökerna färdiglästa och uppgifterna gjorda.. visst är jag duktig?! ;) hehe!

& ikväll har jag tränat fotboll, faktiskt en riktigt bra träning idag.. 
Serien börjar på Söndag och jag är t-t-taggad! :)

Menmen.. nu sitter jag här och nördar mig lite.. ska alldeles strax hoppa i säng.. god natt gott folk!

/ Lillanilla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback