Full Rulle.

Hejhopp! :)

Nu är det Måndag och det är en ny vecka här.. med massor av saker att göra, hehe!

Igår var det somsagt seriepremiär borta mot Hyllie! 
Matchen i sig var väl helt okej men min insats sög doooktigt!
Min tränare har då placerat mig som ytterback numera istället för yttermittfälltare..
Vilket känns njaa, sådär.. Hur som helst, matchen sluta 3-3 vilket var skitbra för oss! ♥

Efter matchen åkte jag och Mamma och handla lite maud och sådär bara.
Sen resten av kvällen tog jag det bara allmänt lugnt.. sjukt seg, höhö. 

& idag, vaknade jag vid halv 8 när klockan ringde och min första tanke var; Kill me, now now now! 
Men iaf, jag tog tag i mig själv och fixa till mig och åt lite frukost :) 

Sedan hörde Johanna av sig och berätta att hon var ledig så hon följde med mig till katten jag ska passa i 2 veckor nu.
Stack dit och gav den mat osv, sen stack vi upp till stan och fikade :)

Vid 11 stack jag ner till min nagelbyggare och fixade till mina naglar.. så nu är dom fina :) tack Belle!

Därefter, tog jag mig upp till skolan då vi skulle ha en föreläsning och få reda på hur vi ligger till.
Och jag om någon blev väldigt chockad över min situtation.. 
Dessa två kurser som jag gjort nu, har jag fått VG på och jag kunde inte vara gladare! :D
Så min lärare sa till mig att jag kunde lugna ner mig lite då många i klassen inte gjort klart första kursen.

Så jag gick därifrån med ett glatt leende kan jag säga! :)

Sedan ikväll har jag varit hos katten igen o matat den och sedan bara tagit det lugnt. 

Imorgon dååå.. först in till katten vid 10 tiden.
Sedan ner till bibblan o låna en bok och sedan vidare upp till stan för att fika med Mia

menmen.. nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng här.. har en jädrans huvudvärk :( Nattinatti.

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

Postat av: Leia ♥

Veckorna går fort.

2010-04-27 @ 13:26:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 14:27:54
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback