Dags för fredagsmys.

Tjingeling!

Nu är det Fredag och herre min jesus vad denna veckan har ruuusat förbi..
Har knappt hunnit göra mycket annat än att plugga typ.. haha!

Igår tillbringa jag hela min förmiddag ute i trädgården med min psykologibok.
Riktigt härligt att bara njuta av solen samtidigt som man får något vettigt gjort :D hehe!

& igårkväll träna jag fotboll och tack o lov gick den träningen mycket bättre än i tisdags! :D
Känner att man ändå börjar komma nogerlunda i form nu inför seriepremiären nästa söndag! GYYTTT!

Och idag.. jag sitter här just nu och ser på klassikerprogramet; Våra bästa år.
Herregud, det var inte igår man såg det.. hehe!

Senare idag ska jag bara göra klart mina sista uppgifter på mitt sista mål sen är kursen klar för denna veckan :)

Och ikväll blir det fredagsmys med lite vänner, skönt ska det bli ♥

Nu ska jag iaf ta något o äta känner jag.. hoppas ni får en fin fredag mina vänner :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback