work and afterwork.

Tjenis.

Imorse när jag vakna mådde jag inte alls bra, hemskt.. så hemskt.

Tog tag i mig själv och åkte till jobb iallafall.
Jobbat mellan 9-17.30 idag.

Sen stack jag iväg till Wärdshuset och träffa arbetskollegorna där kl 18.
Sedan hade vi afterwork där, åt och drack gott.. jättemys!
Fick träffa matilda igen, min snäcka! ♥

Var väl hemma strax efter 21 någongång och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Sitter här vid datan nu och funderar en jäkla massa, är man slutkörd?
Borde man ta en kickback? hm, jag vet faktiskt inte i nuläget.. usch och tvi.

Hur som helst, så har jag ganska många bollar i luften nu som måste rensas..
Så därför avrundar jag här nu, dessutom.. ska jag upp och jobba om 7 timmar, BLÄ!

Sweet dreams.

/ Lillanilla.                      if my only wish would come true?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback