Uppdatering.

Hejsan.

Då vart det dags för en efterlängtad uppdatering, jeppjepp. :)

I Torsdags, vart det dags för jobb igen.. jobba 7-12.
Sedan fick jag ångest attack över mitt hår så jag stack till frissan.

Klippte en rejäl bit, en decimeter.. sinnes.
Sedan färga hon mitt hår chokladbrunt, vilket blev SJUKT fint!
Mina arbetskollegor hade rätt.. jag passar bäst i brunt, så är det :)

När jag var klar hos frissan begav jag mig hemåt bara.

Senare på kvällen träna jag fotboll och sådär, love it!

I Fredags, jobbade jag först.. 7-12.
Dagen i sig var väldigt jobbig för mig eftersom jag blivit uppsagd och det var min sista dag.
Fick en stor och underbar bukett av arbetskollegora, saknar er! tusen tack för allt.
Så tårarna rann när man skulle säga hejdå till dom samt barnen.. usch.
Skär fortfarande i hjärtat.. men, jag lär väl sticka in och jobba som vik under hösten iaf.

Efter jag slutat stack jag upp till stan för lite basshopping, nice!
Shopping är ALLTID en hjälpande hand.. tack gode gud för det liksom.. haha.

Stack sedan hem vid 3 tiden, då duscha jag och fixade mig sen stack jag till caroline
Blev lite fix och sådär, sen kom även evelina.

Vi öppnade flaskan och tog oss vars en drink som uppladdning inför kvällen.
Vilket behövdes.. det kan vi nog alla hålla med om! ;)

Vi tog sedan taxi vidare ut till arenan och såg matchen, som dessutom slutade med vinst!
Så jäkla gött.. äntligen!!

Efter matchen blev vi medragna till ystad.
Vilket var trevligare än väntat, faktiskt. :)

Vid 3 tiden fick jag en fylledille om att jag skulle hem.. usch!
Men jag är iförsig glad jag stack hem.. dock 700 kr fattigare, men sån är det!

I Lördags vaknade jag upp och mådde allt annat än bra.. fyfan.
Saken blev ännu sämre när jag sedan fått insé att jag pratat med norge på fyllan..
OCH dessutom gjort bort mig.. haha, usch!

Hur som helst, under dagen försökte jag göra så lite som möjligt.. vilket var skönt. :)
Sedan stack jag och mamma en tur till hemmakväll och hyrde lite filmer och sådär.

Vid 7 tiden, fick jag ett ryck och duscha och gjorde mig iordning inför förfest!
Gick hem till henke, snacka lite skit och sådär.. sen körde han mig hem till matti.

Förfest med mina gamla grabbar igen.. dom är så sjuka :( men roliga, haha!
Hos matti, befann sig jonas, micke, jimmy och linn.
Såg lite av barcamatchen gjorde vi också, såklart. och vem var kungen? z-z-z-zlaaaatan!

Vid halv 12 kanske, tog vi taxi upp mot lillatorg och avnjöt en god cider där.. wammi.
Sedan vidare mot barcelona för ännu en cider.. haha.
Finns inget bättre än en återställare.. lala ;)

Sedan bar det vidare mot breeze där det var FULLT med folk.. sinnes ju!
Men så skoj. :)

Dansade hela natten lång och hade det somsagt jätteroligt.
Skönt att flippa loss med grabbarna en kväll för omväxlingskull. :)

Vid 4 tiden drog vi vidare mot max för lite fyllemaud.
Sedan drog jag mig hemåt.. trött och sliten!

I Söndags, vaknade jag upp och fick känna på en bakfylla efter 2 dagar.. fyfaen säger jag bara!
Antar att man blivit för gammal för dubbelhelg.. haha, eller något. ;)

Hur som helst, så tog jag tag i mig själv och hoppa in i duschen samt fixa mig.
Sedan kom gummsi hit, så körde mamma oss till nova.

Där blev en mycket shopping, love it!
Tack för en supermysig dag gumman ♥

När vi var klara ute på nova så tog jag tåget in till malmö och träffa rebecca
Vi gick ner till mando och avnjöt en god middag med mycket skvaller och så.
Helt underbart och som jag saknar dig hjärtat!

Var sedan hemma vid halv 10 tiden.. & fick höra att malmö dragit på sig 2 poäng av kvällens match.
2 ät bättre än noll, så säger jag bara!

Sedan under kvällen gjorde jag inte mycket mer, tog det mest lugnt bara.
Såg en film dock.. Step Up, riktigt bra! :)

& idag, har det varit min första arbetslösadag.. hemskt, usch! :(
Vaknade av ren reflex halv 7 imorse och var pigg för att gå upp.. men icke!

Somnade till slut om och sov vidare vilket var skönt.

Sedan under dagen har jag inte gjort speciellt mycket.. varit barnvakt en stund åt mina systerbarn bara.

& nu har jag precis kollat klart på Idol.. hur fan tänker svenska folket?
Eddie borde varit den som var prio 1 att gå vidare.. sinnesjukt!

menmen.. nu ska jag återgå till msnnördandet här.. trevlig kväll.

/ Lillanilla.             no matter what I do, all I think about is you.. 25 ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min sötaste lilla Pernilla!! <3 Jag Älskar dig! nattnatt från Linis!

2009-09-28 @ 23:26:15
Postat av: malin

håller fan me ang eddie men som juryn sa dom får plockan in 4 till o jag tror dom kommer ta eddie faktiskt vi får la se

2009-09-29 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback