Paaaain.

Hejsan.

Ja, nu har halva veckan passerat och jag är glad över det :)

I Måndags, jobbade jag först.. halv 8 - 16.
Sedan körde luljeta (en arbetskamrat) mig vidare till mobilia.
Där träffa jag min syster, sen gick vi där ett tag och sådär :)

Drog sedan vidare till entré och sedan in till bigbowl.
Där vi träffade resten av skaran från jobb :)
Käkade buffé och sedan spela vi bowling :D hade riktigt skoj!
Jag kom 2a på typ 25 pers.. impad? jag är iallafall.. lala :D

Var hemma vid halv 11 sen däcka jag typ dirr, lala :)

Igår, (tisdag.) så jobba jag först, 9-17!
Sen stack jag hem o käka och sådär, sen träna jag fotboll.

Var hemma vd halv 10, sen blev de terapisamtal med caroline ♥ Sedan somna jag gott.. lala :)

& idag, har jag först jobbat.. 7-14 och sen begav jag mig till tandläkarn.
& jag fick veta att jag har fått inflamation i min visdomstand som håller på att komma..
Jag har så otroligt ont.. kan inte sätta ord på smärtan, fyfan :(

MEN, jag var ändå tvungen att åka in o fika med caroline tidigare ikväll.
Har inte träffat henne på länge somsagt.. hihi, så det var helt klart värt det! ♥

Ikväll var de även dags för hockeypremiäääär :D ÄNTLIGEN!!!
Malmö drog hem från AIK med 1 poäng.. men 1 poäng är alltid 1 poäng!
Det blir 3 på fredag får vi hoppas :)

Nu ligger jag här i sängen och bara tar de lugnt, är sjuukt trött.. :( iisch!
Har så fruktansvärt ont i min tand just nu så jag ska inte jobba imorgon.
Hade jag ändå inte gjort då vi har planeringsdag imorgon.. men den hoppar jag med.
Usch och blä säger jag.. fiii!

Nu ska jag stänga ner datan och krypa under täcket.. hihi :) sov så gott peeps.

/ Lillanilla.           this could be our story.. why did you break it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback