Next; Norway.

Hola!

Idag mår jag mycket bättre, tack och lov!

Jobbat idag, 7-12.. riktigt chill! :D
Förstår ni varför jag älskar torsdagar?! haha!

Hur som helst, efter jobb begav jag mig upp till stan och fixa naglarna.
Jättefina, är hur nöjd som helst! :) Därefter, stack jag till paula. ♥

Sedan gick vi upp mot stan så blev det en del shopping! :) underbart.
Vi växla även våra pengar, iih! :D

Vid 5 tiden stack jag och mötte upp caroline och tog en fika med henne. ♥
Pratade en massa om allt möjligt, nu när vi inte lär ses på 2 veckor :(
Hon åker tillsammans med jacob till grekland på söndag liksom. :) menmen!

Anyway, så åker vi somsagt snart.. helt sinnesikk! :D lala.. lagom norskt! ;)

Har precis pratat klart med jörgen, ska strax hoppa in i duschen :)
Packningen är klar o sådär, skönt!

Imorgon, blir det först frukost på centralen med paula sedan avgår tåget kl 9! :D

Hoppas iallafall att ni får en trevlig helg, FÖR det ska jag iallafall ha! iiih :D

Hörs när jag kommer hem på söndag kväll.. siies!

/ Lillanilla.                     keep yourself out of my sight '


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohalalala..hey sexy lady! i miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback