Jobb samt träning.

Hola.

Idag vaknade jag halv 6 och var minst sagt d ö d ! :(
Avskyr verkligen att vakna så tidigt, men ibland har man inget val.

Stack iaf iväg till jobb, börja klockan 7.
Sen sluta jag redan 12.. älskar mina chilltorsdagar! :D hihi.

Var hemma vid 1 tiden och då la jag mig i soffan och såg vänner.
Älskar serien, dock har jag bara några avsvnitt kvar nu sen har jag sett boxen.
Haha, för typ femte gången.. menmen! :D

Vid 3 tiden däcka jag gott.. haha, love my powernaps! :D

Vaknade sedan igen vid halv 5 och var superpigg :)
Käkade lite och sen bytade jag om jag stack ner till träningen.

Träningen idag var nog flummigast på länge.. haha, men roligt hade vi!
Vilket behövdes.. iaf för min egen del! :) love you girls!
Match imorgon, pepp! :D

& imorgon är det även den 11 september.. och jag är rädd, haha!
But, i've gotta stay strong.

Förlåt peeps, jag har kommit in i en jag-älskar-att-bryta-fas!
Kan inte hjälpa det, men det är så det funkar! ;)

& idag var jag även och fixa biljter inför hemmapremiären på fredag! :D
Malmö Redhaws vs Mora. lääängtar!

Har precis haft ett väldigt långt och mycket bra terapitalk med min favvis, paula.
Hon är så jävla bra och så jävla bäst! love you honey! ♥

Nu ska jag avrunda här för att borta tänderna och slänga mig i sängen.
Börjar inte förrens halv 10 imorgon vilket är skönt, hihi.

Sweet dreams.

/ Lillanilla.          gör inga andra dumheter än dem som du har verkligt nöje av.


Kommentarer
Postat av: Din favvis

Fint att du valde en bild där jag ser superdrägg ut :p Love u too darling <3

2009-09-11 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback