Då vart det igång.

Tjingeling.

Då var det Söndag igen.. ångestsöndag.

I fredags vart det äntligen dags; Hemmapreimär!

Började med att jag åkte hem till Caroline vid 4 tiden, hon bjöd på middag :)
Supermysigt var det.. god mat, god dricka och underbart sällskap. ♥

Vid 6 tiden begav vi oss vidare ut mot arenan där vi mötte upp evelina och paula.
Sedan satte vi oss i baren med de gamla vanliga sällskapet. :)

Matchen i sig vad godkänd, hemskt resultat dock.. menmen!
Nya tag bara.. så är det.

Efter matchen placerade vi oss i baren igen.. där stötte vi även på henke och martin.
Blev lite mingel och sådär och efter ett tag åkte jag vidare hem till fredde.
Tillsammans med caroline, tim och evelina :) när vi kom dit befann sig humlan och robbe där.

Blev sedan lite dricka och så där, vilket var supertrevligt :)
Efter någon timme stack vi allihopa upp mot stan.

Jag drog vidare mot breeaze med robbe, humlan och fredde medans som andra gick in till lilla.
Inne på breeaze bjöds det på mycket dans och dricka.. haha, craazy :D
Mötte även upp tias, kalle och martin där inne.. trevligt.

Senare dök även filip, kekke och tobias upp.. galna killar från ystad detdär.. :D haha.

Såja, det blev en utgång för mig.. tillsammans med killkompisar från hockeyn.. UTAN caroline :(
Hemskt.. men vi ska ta igen det på fredag, hihi.

Landade hemma i min säng alldeles för sent.. klockan var väl 6?
Vilket var extremt ångest när man skulle upp 3 timmar senare och spela match.. fyyfan!

Var minst sagt död hela samlingen och matchen.. vilket alla insåg? haha :) lala.
Lirade iaf matchen.. den blev dock inte som väntat, KOM IGEN TJEJER!
Vi kan detta, skärpning nu!

Efter matchen åkte jag hem och däcka inom 5 minuter.. haha, supersliten kan jag meddela.

Sedan hela gårdagen spendera jag hemma, med min familj.
Väldigt skönt när man vart så bakfull som jag var.. :( haha.
Såg även barcamatchen igår.. KUNG ZLATAN! ♥

Likadant idag, har varit hemma hela dagen.. Mår fortfarande inte hundra pga min tand. :(
Nej idag har man inte alls kännt sig kry.. dessutom har jag fått feber nu.. blää! :(

Var precis en runda med gummsi och handla glass samt snacka skit, mysigt.. thanks sweetie. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och se ifall jag hittar någon bra film.. siiies!

/ Lillanilla.                     baby, just hush hush '

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback