090909

Heey.

Mja, idag är det en rolig dag.. haha, eller något.
Bestämde iaf med min mamma idag att jag ska gifta mig 101010.
Frågan är med vem..? Haha, aja.. det är en senare beskymmer! ;)

Hur som helst så har jag jobbat idag, 7-15.
Sedan stack jag upp till stan och fixa lite ärenden och sådär.

När jag var klar i stan begav jag mig vidare till jägerso och mötte mamma.
Sen handla vi lite och sådär bara och gav oss sedan hemåt.

Lagom hemma tills fotbollsmatchen skulle börja.
Så jag bänka mig framför tvn tillsammans med mamma och pappa. :)

& ja, vad ska man säga om matchen?
Zlatan var så jäva anonym.. vafan!? Men vilket jävla turmål sverige får, haha!

Sen nu ikväll har jag bara degat framför tvn och sett massa miffon i idol, lala.

Har precis duschat, ska snart nanna.. sjukt trött idag :)
& med tanke på att jag börjar jobba 7 imorgon igen så.

Annars har dagen i sig varit rätt seg, som igår ungefär.. bu och blä!

Nu orkar jag inte mer, så jag kryper ner under täcket istället..
I do remember...

/ Lillanilla.                    I've seen your act and I know all the fact..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback