This is it.

Hellu. :)

Idag ær det Lørdag och jag kunde inte vara lyckligare.. hihi.

Igår, jobbade Bernt tills 16 sen nær han kom hem så tog vi det bara lugnt och såg film.
Hur mysigt som helst.. du ær bæst baby!

Sedan laga vi taccos och åt samtidigt som vi såg Idol och ÆNTLIGEN åkte nicklas ut.. yesyesyes!
Sedan såg vi mera film och bara møs.. hihi.

& idag ær det somsagt lørdag, som ni inte redan visste det.. men anyway ^^

Bernt ær och jobbar nu, han kommer væl hem strax :) hihi.
Sen ikvæll ska vi hem till martin och æta middag, dricka gott och bara mysa med honom och sofia
Så det ska bli jætteskoj! :)

Har verkligen inte sovit något vidare inatt.. har ont i mitt hjærta, det værker liksom.. usch.
Inte roligt o gøra babe orolig iheller.. men till slut kunde jag/vi æntligen somna.. skønt.
Dock ær jag enormt trøtt nu.. usch. Kanske borde ta en liten powernap? :) lala.

Anyway, nu ska jag sluta plåga er.. haha :)

Mina riktiga vænner och familj, ni ær saknade. ♥


/ Lillanilla.
                      happy happy happy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback