Migrän..

Hejsan.

Fytusan, inatt kunde jag verkligen inte somna.. oavsett hur mycket jag försökte :(
Låg vaken till halv 5 och vaknade 10 imorse.. usch och tvi.

Hur som helst, jag har verkligen inte mått helt hundra idag.. fått migränanfall typ.
Bara legat i sängen hela dagen och haft värk i hela kroppen.. blä :(
Blir jag sjuk nu innan jag ska till norge så tar jag mitt eget liv!!
Haha okej.. kanske inte bokstavligtalat.. men ni förstår hur jag menar :p

Annars har det inte hänt mycket idag.. tråk tråk och åter tråk.

Har dock bestämt mig att imorgon ska gummsi klippa lugg på mig igen.. wiho!
Som jag längtat.. sen får det helt enkelt bära eller brista :)

Sen får vi se vad dagen merhar att erbjuda.. lala.

detta inlägget blev kort och tråkigt.. haha! ^^ back to msn I guess.

/ Lillanilla.               i'm inlove with a fairytale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback