Hemma igen.

Tjena.

Nu var jag åter hemma på svensk mark igen.. tyvärr. :(

Dom sista dagarna i Norge la internet av därav uteblev någon uppdatering.

Hur som helst.. I tisdags, var bernt iväg o jobba hela dagen samt träna hockey.
Sen när han kom hem blev det massa mys och film. underbaaart :)

& I onsdags, hade bernt tagit ledigt från jobb så vi kunde tillbringa sista dagen tillsammans..

Vi steg upp tidigt, duscha och fixa oss sen stack vi ner på stan och åt lunch.. sjukt mysigt ♥
Sedan blev det lite shoppshopp och sådär också. :)

Senare, gick vi ner till ishallen då bernt skulle ha träning så jag satt o titta på.. :D
Norsk hockey.. haha, verkligen kul! ;)

Efter träningen stack vi ner på stan igen för ytterliggare shoppshopp :)
Hade verkligen en helt underbar dag med min babe.. kunde inte bli bättre ♥

Efter vi var klara uppe i stan stack vi och handla mat med bernts mamma.. :)
Sedan begav vi oss hemåt.

Sen hade vi en helt fantastisk mysig sista kväll tillsammans.. du är bäst! ♥

I Torsdags, vaknade vi vid 9 tiden.. och då börja vi båda insé att jag skulle åka hem under dagen :(
Usch.. det var verkligen pissejobbigt!

Men vid 12 kom min skjus och hämta mig och efter jag sagt hejdå till min babe rann tårarna..
Men, om mindre än 3 veckor åker jag till norge igen.. thank god! :p

Var väl hemma i sverige igår igen vid 5 tiden.. sen gick jag in till syrran direkt och fika och snacka skit:)
Hon flyttar ju denna helgen.. usch, kommer bli jobbigt!

Senare träna jag fotboll på kvällen och snacka om att jag var otränad.. haha!
När man har haft uppehåll samt varit i norge och vatt borta från fotbollen på 1 månad så.. :p

Aja, när jag kom hem var jag minst sagt död.. mådde skit gjorde jag också, usch!
Jag prata med bernt och så sen somna jag gott.. dock utan honom vilket sög dooktigt!

& idag var jag uppe med tuppen.. eller något :p

Har hjälpt min syster att packa, fixa och dona hela dagen.. somsagt, hon flyttar denna helgen så. :)

Sen ikväll harjag bara varit hemma och myst med min kära moder.. väldigt skönt måste jag säga.

Och nu sitter jag här och bara funderar en himla massa.. både på livet i malmö och livet i norge.
Allt känns väldigt bra just nu och jag kunde inte vara lyckligare tillsammans med bernt. ♥

Jag hoppas verkligen att dessa 3 veckor går snabbt som attan.. för jag saknar dig verkligen baby!

uschja.. nu ska jag faktiskt springa ner o borsta tänderna och ringa o säga gonatt till norge:) hihi.

Hoppas ni festar ihjäl er och ligger bakfulla imorgon gott folk.. lala ;)

/ Lillanilla.            du var gömd bakom stjänorna men ack så fann jag dig ändå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback