Helgen.

Tja.

Nu har denna helgen också passerat och nu är det inte långt kvar.. hihi.

I Fredags, kom somsagt gummsi hit.. så fixa vi oss och sen hade vi en egen förfest.
Riktigt mysigt, tack gumman.

Vi tog sedan taxi ut mot arenan för att kolla på MIF som kicka ass mot Växjö!
Vilken vinst.. helt underbart! :)

Efter matchen begav vi oss hem till fredde på förfest.
Brukar ju bli så.. haha :)
Men det var trevligt.

Dock var det planerat att vi skulle dra iväg till Hipp sedan.. men saker dök upp! ;)

& I Lördags, vakna jag upp och hade den värsta baksmällan sen Magaluf.. fyfaan!
Tillbringa hela dagen samt kvällen hemma i min säng och soffa.. haha!

Syftet med att jag var hemma var ju just för att jag mådde väldigt dåligt men också för jag skulle ha match idag.
Väldigt tidigt dessutom..

Så man kom ju lagom peppad då halv 10 till samlingen imorse.
Byter om, redo för att sticka ner på planen när vi får höra att Bälinge som vi skulle möta lämnat WO.
Majaja, kändes kanske så jäävla bra just då.. haha menmen.

Så jag åkte hem och sov i 2 timmar, sjukt skönt :D

Sen idag har jag varit hemma hos syrran och firat min systerdotter som fyllde 9 idag.. min sötis!

& idag blev det även bestämt att jag och sofia sticker till Norge igen i slutet av månaden :D WIHO!
Biljetterna är köpta och allt.. hihi.

Nu ligger jag bara här i sängen.. lagom sliten.
Har precis pratat klart med norge i telefon.. hihi.

Blir lite nördande nu på msn, sedan sängen.. nattinatti.

/ Lillanilla.                        you take my breath away '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback