Då var det Ondag.

Hejsan.

Då var det Onsdag och jag ursäktar att jag inte skrev igår. :)

Igår, var jag först uppe på centralen med mamma.. ordnade med biljetterna och så.
Fick även tillbaka pengarna för dem, great! :D

Sedan stack jag inom hemmakväll och hyrde två filmer åt linus, min systerson som blivit opererad.
Min sötnos.. så full av morfin, hahah! menmen, glad blev han iallafall. :)

När jag var klar där åkte jag in till jobb, snacka lite skit och sådär.. miss it!
Sedan bar det hemåt.

Käkade middag inne hos syrran och sen bar det av mot träningen.
Som dessutom faktiskt var rolig.. haha :) vinst på söndag tjejer!

Hur som helst, sen på kvällen avnjöt jag preimären av Despan.. underbart!

& idag, vaknade jag vid 12 tiden.. skönt att sova länge.
haft problem med kramp i min mage inatt så många timmars sömn har det inte blivit.. usch!

Men iaf, idag har jag varit och handlat med mamma och sådär.. sen inget mer, lala.

Nu, har jag precis duschat och ska alldeles strax slänga mig i sängen för att se Grey's!

/ Lillanilla.                  been there, done that, have that t-hirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback