Befinner mig i Norge.

Hejsan.

Nu, befinner jag mig æntligen i Norge :)

Min pappas bæsta væn, Hans hæmta mig kl 8 imorse och sen bar vi av. :)

Jag landa i Norge halv 2 så resan hit gick sjukt snabbt ændå.. lala.

Så jag stack till Bernt jobb och møtte upp honom sen sluta hans 2 så. :)
Vi gick dærefter hem till honom och såg tv och bara chilla liksom.

Senare stack vi ner till lægenheten och møs och snacka en himla massa. :)

& nu sitter jag hær och væntar på att bernt ska komma hem från træningen..
Sen ska vi æta tacco och bara se film och kosa oss.. hehe.

menmen, nu ska jag fixa lite hær.. uppdaterar mer nær jag hinner.. ciiiao!

/ Lillanilla.                      this is the place where I wanna be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback