Snö?

Hejhopp.

Imorse vaknade jag vid 11 tiden.. utvilad :)

Sedan gjorde jag vid lite god mat och såg på tv bara.

Under dagen har det inte hänt allt för mycket.. dagen började kanske inte så bra men slutade bätte :)

Har dessutom även hunnit se en av mina favvisfilmer idag, Music and lyrics!
Den är så himla bra.. hihi!

& nu har jag precis pratat klart med min babe i telefon.. så snart blir det bingen!

Idag, boka jag även biljetter till Michael Jackson filmen som jag, gummsi & måsen ska se på fredag! :D
Hoppas nu den är lika bra som folk säger.. fast det tror jag absolut!

Imorgon blir dagen annars väldigt proppad..

Fixa naglarna inne i stan.. och sedan hämta biljetterna och fixa lite ärenden etc.

och sen ska jag ha en mykväll med caroline.. du är bäst, jag älskar dig! ♥

& en sjuk sak.. det snöa fantamig idag?! Vad handlar det om?! :( inte än vafan...

Aja, till en rolig sak då.. boka och fick mina biljetter till norge idag :D hihi.
Åker tillbaka till min älskling den 19! äääntligen. saknar dig hjärtat ♥

Aja.. nu blir det sängen.. vi hörs!

/ Lillanilla.                 I need you like water, like breath like rain...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag vill också ha snö :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback