Sjuk i Norge..

Tjenixen!

Igår, så børjade dagen med att jag och bernt vaknade vid 12 tiden..
Sen åt vi och lite sådant och bara møs :)

Sen vid 2 tiden børjade bernt jobba och då begav jag mig ner på stan och handla lite :)
Møtte sen upp martin så gick vi och åt.. trevligt. :)
Sen så blev det mer julklappshopping och sådær.. skønt!

Vid 6 tiden var jag hemma igen.. med en riktig værk i magen :(
Tydligen tecken på att jag fått urinvægsinfektion igen.. fanfanfan!
Det gør så cpont.. usch! Så en tur in till apoteket blev det också.. usch!

Så under kvællen gjorde jag inte allt før mycket.. låg mest i sængen och såg tv, lala.
Sen kom min babe hem från jobbet kl 10 och då var både han och jag døda.. haha!

Så vi somna gott sen efter lite mys och kortspel.. hihi, så mysigt :)

& idag vaknade vi strax efter 12.. sen møs vi bara lite och dærefter såg vi vænner.. hihi. :)
Sen fixa bernt lite frukost åt oss och så. ♥

Sen var det dags før honom att dra ivæg på jobb.. och då la jag mig och tog mig en powernap.. hihi.
Har haft så sjukt ont i magen hela dagen.. usch! :(

& nu ligger jag bara hær i sængen och kollar på tv.. har precis stædat undan litt och så. :)
Om en liten stund kommer bernt hem från jobb och då blir det middag samt fredagsmys.. ♥

Aja, hær avrundar jag.. saknar min familj!!

/ Lillanilla.               behind every bitch there's a man who done that to her '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback