Sista dagen i Norge..

Hejsan.

Igår uppdatera jag inte pga jag inte hade någon ork helt enkelt.

I fredagskvæll efter vi ætit middag med Bernts familj så fick jag en sinnesjuk værk i hela magen..
Jag kunde inte ligga, inte sitta eller gå.. så Bernt drog med mig till sjukhuset.

Efter alla sorts olika prover stod det klart vad det var jag hade.. usch&tvi.
Så jag fick medicin som jag ska æta i en vecka nu sen får vi se hur jag mår.

Hela siutationen var jobbig.. jag har aldrig kænt på en sån smærta innan..
Och som alla vet avskyr jag sjukhus.. men nu i efterhand kan jag bara tacka min ælskling som tvinga mig dit. ♥

Hur som helst.. efter vi var klara gick vi ner till 7 och då handlade Bernt lite godsaker åt oss..
Han ær fantastisk! & sen bestællde han taxi åt oss hem.

Nær vi kom hem var vi minst sagt døda..
Vi la oss i sængen och såg filmer, åt chips och bara møs. ♥

& igår stack Bernt in o jobba vid 10 tiden.. men jag låg kvar o sov fram tills 2 ungefær.
Sømnen var behøvlig med tanke på att jag har haft jættesvårt att sova pga smærtan førut.

Jag fixade iaf till mig och gick upp mot stan før att hæmta ut min medicin och kolla runt lite.
Efter 1 timme slutade bernt så vi gick och kækade sen begav vi oss hemåt. :)

På kvællen var det bestæmt att vi skulle ut och partaja med hela norgeligan.. men icke!
Jag fick jætteont senare in på kvællen och kunde knappt røra mig ur sængen :(
Så Bernt stanna också hemma och tog hand om mig.. underbar som han ær!

Sen åt vi pizza och bara møs med hans førældrar.. hihi.

& idag.. vi vaknade vid 1 tiden, sista morgonen att vakna upp brevid varann.. usch :(
Med tanke på att jag åker hem inatt, før er som e trøja :)

Sen drog Bernt ivæg på hockeymatch o jag la mig i sængen med datorn och bara tog det lugnt.

Nu, några timmar senare har fortf inte Bernt kommit hem.. jævla fisunge!
Men jag ska nog ta o fixa mig lite nu.. och børja packa infør min hemfæed? USCH!

Hur som helst.. jag tar bussen hem inatt kl 00.00 (DØDA MIG)
och ær framme i malmø tiiidigt imorgonbitti.

Vi hørs i sverige mina vænner.. nu ska jag avnjuta min sista kvæll med min man. ♥

/ Lillanilla.                       lalalalala ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback