Packa Packa Packa.

Hello.

Idag har jag tvättat och packat.. börjar bli klar nu, lala.
Hinner ju bara packa det allra sista imorgon liksom. :)

& ikväll har jag umgåts med gummsi, världens bästa gummsi dessutom ♥
Tack för ditt stöd och din vänskap.

Sen har jag ägnat tankar åt en särskild vän idag.. hon är verkligen allt jag vill va.
Du är bäst, finns ingen som dig.. och jag finns här, dag som natt.. 365 dagar om året! ♥

Morgondagensplaner då.. in till stan och fixa lite inför resan, fixa naglarna och sådär.
Sen ska jag hem till jennifer ♥ imorgonkväll och mysa. :)

Aja, detta blev ett kort inlägg.. kort och gott som man brukar säga, lala.

Näni, nu är det dags för bingen.. hörs imorgon!

/ Lillanilla.                 disney, oh underbara disney..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback