Michael Jacksons - This is it!

Hellu.

Imorse vaknade jag vid halv 10.. schtendöd.
Gick iaf upp och vaknade till lite iallafall :)

Stack sedan in till syrran och börja damsuga hela huset.. sen kom även hon dit.
Sedan tillbringa vi 6 immar till att finstäda hela huset.. från topp till tå.
& jag behöver väl inte säga att jag har ont i armarna och ryggen just nu?!
Menmen.. vuxen måste man bli någongång ;)

Sedan strax efter 5 tog jag mig en lång dusch och sen börja jag fixa mig lite. :)

Därefter kom gummsi hit och hämta mig och måsen så stack vi in till stan.
Vi leta sedan efter parkering i 20 minuter och sen åt vi. :D

Kl 9 börja sen bion.. Michael Jacksons - This is it!
& FYFAAAAN för er som sagt att filmen var kass.. det är HELT KLART den bästa filmen någonsin!
Jag satt och grät mer eller mindre igenom hela filmen.. grät jag inte så hade jag gåshud från topp till tå!
Denna filmen ska utan tvekan inhandlas när den kommit ut på dvd.. ofcourse!
Michael Jackson.. en legend! Han var och kommer alltid förebli the king of pop! ♥

& nu sitter jag här.. har nästan precis kommit hem och just nu är jag verkligen urtrött!

Min babe ringde precis och gav mig en mindre kärleksförklaring.. han är för söt!
Saknar honom sååå! ♥

aja.. nu blir det sängen och skönt ska det bli! :D nattinatti.

/ Lillanilla.                  finner inga ord att förklara min lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback