Dagar i Norge.

Tjingeling!

Igår, tog jag det mest lugnt hela dagen.. umgicks med Bernts mamma medans han jobba. :)
Sen tog jag mig en tur in till stan och øverraska min babe på hans jobb.. hihi.

Efter han slutat gick vi hem tillsammans och sen møs vi bara hela kvællen hihi.

& idag, vaknade jag till nær Bernt stack till jobb och efter det kunde jag inte somna om.. usch!
Så jag gick upp och tog mig en dusch och fixa till mig. :)

Vid 2 tiden kom Martin hit och hæmta mig sen kørde vi och åt i sarpsborg.. mums!
Sedan kørde vi in till stan och gick lite rundor och sådær tills Bernt slutat jobba.
Sen efter det gjorde han oss sællskap. :) 

Nær jag och min ælskling sen hade kommit hem så spela vi bara wii och nørda oss :)

& nu har Bernt precis kommit hem från træningen så nu sitter vi hær och pratar bara :)
Planlegger framtida som dom sæger i norge ;) HAHA.

Nu ska vi se mamma mia och mysa... hoppas ni har det bra i sverige :) siiiiiies!

/ Lillanilla.                     .. jag har værldens finaste mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback