Besök hos läkaren resulterar i powershoppning.

Tjenis!

Idag mådde jag skit när jag vakna.. usch&tvi.

Som tur är fick jag tag på en tid hos läkaren idag.. puh!
Fick medicin utskriven som jag ska börja ta imorgon så skitet försvinner snart!

Efter besöket hos läkaren var jag allt annat än glad så mamma och jag åkte till stan.
Det blev shopping och åter shopping :D sånt gillas!

Jag handla lite underkläder, armband och nagellack.. fina grejjer! :)
Sedan körde vi och käka och därefter hemåt.

Dejten med caroline som jag skulle ha idag omboka vi tills söndag..
Tack för att du förstår mig som ingen annan. ♥

& nu ikväll har jag bara tagit det lugnt framför datan och pratat med min älskling!
Inte långt kvar nu.. saknar dig! ♥

Aja, detta inlägget blir kort och tråkigt.. ni får ursäkta :)

/ Lillanilla.                people always leave '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback