Back on track.

Hallåja!

Imorse vaknade jag vid 11 tiden.. sen åt jag frulle med pappa.
Därefter kom pappas bästa vän, Hans hit och snacka litt.

& ikväll har jag tränat fotboll.. yeppyepp.

Annars har absolut ingenting roligt hänt idag.. gäsp!

Har precis pratat klart med Bernt.. fybubblan vad jag saknar dig!
Vi ses snart igen baby, you're the best! ♥

Aja, imorgon ska jag först hem till Paula på lite fix osh sådär.
Sen vid 5 tiden bär det av mot Caroline för lite middag och vin ♥

Sen blir det hockey samt utgång som står på schemat.. great!

Aja, nu kallar sängen.. ska försöka hinna med en snabb update imorgon!

/ Lillanilla.                  22/10 2009


Kommentarer
Postat av: Kathy

Visst är hon :D Tack så jättemycket snäckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback