Trip down memorylane..

Tjaaa!

Idag, har det inte hänt alldeles för mycket faktiskt.
Har storstädat rummet samt min garderob.. skönt! :D

Hittade även lite saker som fick mig att gå ner en trip down memorylane.
Underbara saker, underbara texter...

& sen har jag även kollat på en hel del avsnitt från min sex and the citybox idag.

ÄÄLSKAR DEN! :D iih.


Annars då, full planering resten av veckan&helgen.. :D


torsdag; chill sen träning.
fredag; jobba, sen till lödde.

lördag; match & sen party på kvällen.

söndag; myspys i lödde.


.. lala, var som rebecca sa innan idag; Skönt att ha dig tillbaka i lödde igen.

& ja, det är verkligen skönt att " vara tillbaka. " :)

menmen, nu har jag inget annat roligt och berätta så jag avslutar här.. enjoy!

/ Lillanilla.                        adore you.. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback